۲۲ آبان, ۱۳۹۷

درمان زود انزالی با حرکات کگل

  • 1 ماه قبل
لطفا به ما امتیاز دهید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

درمان زود انزالی با ورزش کگل

درمان زود انزالی با حرکات کگل

کگل

درمان زود انزالی با ورزش کگل

 

 

درمان زود انزالی با ورزش کگل

در واقع هدف از انجام این تمرین ، تقویت عضلات کف لگن است. تمرینات کگل شامل منقبض و شل کردن پیاپی عضلات قسمت تحتانی لگن می‌باشد .اگر این عضلات (عضلات قسمت تحتانی لگن) از سلامت و قدرت کافی برخوردار باشند، مدت زمان معاشقه و آمیزش افزایش یافته و لذت ناشی از رابطه زناشویی نیز بیشتر خواهد شد. جهت شناسایی عضله‌های درگیر در انجام تمرینات کگل می‌توان در هنگام ادرار، جریان ادرار را کم و یا متوقف کرد و به این صورت عضله‌های درگیر در تمرین را شناسایی نمود. تکرار عمل قطع و وصل کردن جریان ادرار به صورت مکرر توصیه نمی‌شود و ممکن است به احتباس ادرار و عفونت مجاری ادرار منجر شود.

 

درمان زود انزالی با ورزش کگل

ای انجام این ورزش، عضلات دور مهبل و مقعد را به مدت ۸ تا ۱۰ ثانیه منقبض کنید و پس از آن اجازه دهید عضلاتتان منبسط گردد. (درست مثل زمانی که می‌خواهید جلوی جریان ادرار را بگیرید) تمرینات کگل را با چند انقباض در هر بار شروع کنید و با قوی‌تر شدن عضلات، تعداد انقباضات در روز و زمان نگهداشتن انقباض را نیز افزایش دهید.

درمان زود انزالی با ورزش کگل

توجه: این تمرین را هنگام ادرار کردن انجام ندهید؛ مگر آنکه بخواهید درستی انجام آن را کنترل کنید. یک راه دیگر برای اطمینان از اینکه عضلاتی را که منقبض می‌کنید همان‌هایی هستند که باید باشند این است که انگشت را در درون مهبل قرار داده و عضلات را منقبض کنید. اگر روی انگشتتان احساس فشار کردید معلوم است که ورزش را بصورت صحیح انجام می‌دهید. شکم و عضلات نشیمن نباید هنگام انجام ورزش‌های کگل حرکت کنند.

درمان زود انزالی با ورزش کگل

انواع حرکات کگل برای جلوگیری از زود انزالی

عضله پوبوکوکسیژئوس (PC) را منقبض کنید و این انقباض را ۱۰ ثانیه حفظ کنید. عضله را از حالت انقباض خارج و به مدت ۱۰ ثانیه شل کنید. این سیکل را ۱۵ مرتبه تکرار کنید. پس از پایان این کار ۱ دقیقه عضلات را شل کنید و ورزش‌های سیکل کوتاه را شروع کنید.

سیکل کوتاه : عضله PC را به مدت یک ثانیه منقبض و سریعا به مدت یک ثانیه شل کنید. این سیکل‌های یک دقیقه‌ای انقباض و انبساط را ۱۰ بار تکرار کنید. در انجام تمرینات کگل به صورت عادی نفس بکشید و از انقباض عضلات شکم جدا بپرهیزید.

توجه به شل کردن مناسب عضلات کف لگن در کنار انقباض مناسب آنها اهمیت دارد و لازم است سیکل‌های منظم انقباض و انبساط صورت گیرد. لازم به ذکر است که شما در هر وضعیتی که قرار داشته باشید (هنگام بیدار شدن از خواب، تماشای تلویزیون، یا قبل از رفتن به رختخواب)، می‌توانید این تمرینات کگل را انجام دهید و نیاز به موقعیت و زمان خاصی نیست. در مجموع، زمان انجام این ورزش‌ها مهم نیست بلکه استمرار در انجام آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.برای نتیجه گیری از این تمرینات، باید حداقل ۱۵ هفته این حرکات را بطور مستمر انجام داد تا بتوان تغییرات ایجاد شده را مشاهده نمود.

درمان زود انزالی با ورزش کگل

تکنیک فشار در جلوگیری از زود انزالی

ممکن است پزشک به شما و یا شریک جنسیتان توصیه کند که برای درمان زود انزالی از تکنیک فشار استفاده کنید. روش انجام این تکنیک به شرح زیر است:

مرحله ۱: فعالیت جنسی خود را طبق روال همیشگی شروع کنید و تا زمانی که احساس می کنید نزدیک به انزال هستید ادامه دهید.

مرحله ۲: در این مرحله از شریک جنسیتان بخواهید که از قسمتی که سر آلت به تنه آلت متصل می شود، آلت تناسلی شما را فشار داده و تا زمانی که احساس نیاز به انزال رفع می شود فشار را حفظ کند.

مرحله ۳: بعد از مرحله ۲، شریک جنسیتان باید فشار را متوقف کند و سپس به مدت ۳۰ ثانیه بدون انجام فعالیتی منتظر بمانید. بعد به ادامه رابطه جنسی خود بپردازید. ممکن است احساس کنید که فشار دادن آلت تناسلی و صبر کردن به مدت ۳۰ ثانیه از میزان نعوظ آلت کم می کند. نگران نباشید. بعد از شروع مجدد تحریک جنسی، نعوظ دوباره به حالت قبل باز خواهد گشت.

مرحله ۴: مراحل ۱ تا ۳ را تا هر زمان که لازم دانستید (مثلا تا زمانی که شریک جنسیتان به اورگاسم رسید و یا آماده اورگاسم است) تکرار کنید. بعد از چند جلسه انجام این مراحل ممکن است خودتان به تاخیر در انزال عادت کنید و پس از آن دیگر نیازی به انجام این مراحل وجود نخواهد بود.

درمان زود انزالی با ورزش کگل

کشیدن بیضه ها در جلوگیری از زود انزالی

زمانیکه مردان نزدیک انزال هستند، کیسه بیضه بالا رفته و نزدیک به بدن می شود، با آرام پایین کشیدن بیضه ها و دور کردن از بدن می شود، انزال را به تاخیر انداخت. همسرتان می تواند در این کار به شما کمک کند.

درمان زود انزالی با ورزش کگل

تغییر پوزیشن یا حالت در جلوگیری از زود انزالی

بعضی از انواع پوزیشن ها و حالت ها به شما در درمان زود انزالی کمک می کنند. همچنین با کاهش سرعت رابطه جنسی نیز می توان به درمان این مشکل کمک نمود.

درمان زود انزالی با ورزش کگل

انجام برخی تکنیک ها و حرکات برای رفع اختلال ازود انزالی

اجرای برخی از تکنیک ها می تواند به شما در حل این مشکل بدون استفاده از هرگونه داروها کمک کند.

درمان زود انزالی با ورزش کگل

روش توقف-شروع در درمان زود انزالی

یكي از روشهاي موثر براي رهايي از زود انزالی روش توقف-شروع نام دارد. در اين تکنیک شما به فعاليت جنسي پرداخته و بعد از آنكه تحريك  به حداكثر رسيد  و درست قبل از آن كه به ارگاسم برسید، دست از فعاليت برداشته و براي مدت كوتاهي هيچ تحريكي انجام نمي دهيد. هر چند این روش در ابتدا ممكن است مشكل به نظر برسد ولي به مرور زمان شما از لذت جنسي زيادي بهره مند خواهيد شد. بدین ترتیب شما به شناخت بهتری از نقطه ی انزال بدنتان دست پیدا می کنید و یاد می گیرید که چگونه زیاد به نقطه ( ارگاسم ) نزدیک نشوید و مدت زمان بیشتری را با همسرتان نزدیکی داشته باشید .

درمان زود انزالی با ورزش کگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *