۲۲ آذر, ۱۳۹۷

حرکات ورزشی برای داشتن رابطه ی جنسی بهتر

  • 10 ماه قبل
لطفا به ما امتیاز دهید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

حرکات ورزشی برای داشتن رابطه ی جنسی

حرکات ورزشی برای داشتن رابطه ی جنسی بهتر

حرکات ورزشی برای داشتن رابطه ی جنسی

حرکات ورزشی برای داشتن رابطه ی جنسی

شنای سوئدی

اگر شما قرار است تنها یک تمرین انجام دهید، آن تمرین می تواند فقط شنای سوئدی باشد. اگر نمی‌توانید شنا را روی زمین انجام دهید می توانید با گذاشتن دست‌ها روی دیوار این ورزش را انجام دهید و هدفتان انجام ۳ ست ۱۲ تا ۱۵ عددی باشد. وقتی که آماده شدید و بدنتان گرم شد شروع به انجام تمرین روی زمین نمایید. هنگام شروع تمرین کمر خود را راست نگه دارید(باسن را بالا و شکم را به داخل بدهید) و بینی را نزدیک زمین نگه دارید.

دراز و نشست 

شکم  یکی از قسمت های مهم در رابطه جنسی است و در حین رابطه جنسی از عضلات شکم استفاده می‌ شود. برای شروع، دراز و نشست سنتی را شروع کرده، به پشت دراز کشیده، دستانتان را به دور گردن انداخته ، زانوهایتان را خم کنید و کف پاها را روی زمین قرار دهید. سپس بدنتان را به اندازه‌ای که شانه‌هایتان از روی زمین بلند شود بالا بیاورید. این ورزش را در ۳ تا ۵ ست ۱۵ تا ۲۰ تایی انجام دهید. برای گرفتن نتیجه ی بهتر برروی عضلات شکم، افراد ورزش پل را هم انجام می دهند. برروی زمین دراز بکشید، زانوهایتان را خم کنید، کف پایتان را برروی زمین بگذارید و شروع به بالا و پایین بردن باسن برای ۳ ست ۱۵ تایی نمایید. این تمرین را می توان برعکس هم انجام داده و بجای گردن پا ها را بالا و پایین کرد.

ددلیفت

این تمرین عضلات کمر را تا جایی که ممکن است محکم کرده و همچنین پاها و تنه را تمرین داده و به بهبود رابطه جنسی کمک شایانی می کند. ددلیفت ورزشی است که در آن شما بصورت عادی ایستاده کمی پاها را از هم باز می‌کنید، کمی خم شده و سپس شروع به برداشتن یک ورزش یا دمبل از روی زمین می‌ کنید. این حرکت بسیار آسان بوده اما ممکن است در انجام آن اشتباه نمایید. برای مشاوره درباره نحوه صحیح انجام این ورزش، با یک فرد حرفه‌ای در اینترنت یا باشگاه ورزشی مشورت کنید.

شنا و پیاده روی تند

پیاده روی تند و انجام دیگر ورزش های هوازی با بهبود جریان خون در بدن می تواند باعث بهبود رابطه جنسی شوند. همچنین دویدن و تند راه رفتن موجب ترشح آندورفین و در نتیجه افزایش کارایی جنسی شوند.

شنا کردن حداقل به مدت ۳۰ دقیقه و سه نوبت در هر هفته باعث بهبود توانایی جنسی، تناسب اندام  و افزایش رضایت جنسی می گردد. نتایج یک مطالعه نشان می دهد که شناگران حرفه ای دیرتر از سایر افراد، قدرت جنسی خود را از دست می دهند. این تحقیق بیان می کند که شناگران در سن ۶۰ سالگی رابطه جنسی شبیه به افراد ۴۰ ساله دارند.

حرکات ورزشی برای داشتن رابطه ی جنسی

منبع : لینک

حرکات ورزشی برای داشتن رابطه ی جنسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *