۲۰ آذر, ۱۳۹۷
  • صفحه اصلی
  • >
  • تغذیه
  • >
  • تغذیه مناسب بعد از رابطه زناشویی : بعد از رابطه چه بخوریم؟

تغذیه مناسب بعد از رابطه زناشویی : بعد از رابطه چه بخوریم؟

  • 5 ماه قبل
لطفا به ما امتیاز دهید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

تغذیه مناسب بعد از رابطه زناشویی

تغذیه مناسب بعد از رابطه زناشویی : چه بخوریم تا انرژی از دست رفته دوباره برگردد؟

تغذیه مناسب بعد از رابطه زناشویی

در این مقاله قصد داریم به تغذیه پس از رابطه جنسی بپردازیم و بطور مختصر توضیح دهیم که مصرف کدام مواد غذایی می تواند انرژی از دست رفته را دوباره جبران کند.

توت فرنگی 

غوطه ورکردن توت فرنگی ها در شکلات علاوه بر این که یک محرک جنسی است و مزه ی فوق العاده ای دارد، سرشار از آنتی اکسیدان بوده و بر گردش خون بسیار موثر خواهد بود. میزان بالای ویتامینC  در توت فرنگی در کنار دیگر آنتی اکسیدان ها به افزایش اسپرم در مردان کمک فراوانی می کند و خوردن آن پس از رابطه ی جنسی می تواند انرژی از دست رفته را جبران کند.

 

چای تلخ

چای حاوی آنتی اکسیدان کاتچین است و در بهبود جریان خون بسیار موثر می باشد .بعلاوه کاتچین موجب تقویت حافظه، اخلاق و تمرکز می گردد.

تغذیه مناسب بعد از رابطه زناشویی

زنجبیل

زنجبیل،برای درمان سرماخوردگی و آنفلونزا فوق العاده موثر بوده و میل جنسی را در افراد افزایش می دهد. می توانید آن را برای درمان آبریزش بینی نیز استفاده کنید . زنجبیل را به همراه غذای خود همچون سوشی، چای و یا کوکتل میل کنید .

 

آووکادو

آووکادو جزء غذاهای مفید بشمار می رود که سبز رنگ بوده و حاوی ویتامین E ، پتاسیم و ویتامین B6 می باشد و سبب بهبود جریان خون و کاهش خطر بیماری های قلبی می شود.

تغذیه مناسب بعد از رابطه زناشویی

تخم مرغ

پروتین بالای آن و میزان فوق العاده کم کالری می تواند موجب افزایش مقاومت بدن و بالا بردن مدت زمان فعالیت بدنی شود.

تخم مرغ شامل تمام آمینو اسیدهایی است که باعث قوی شدن ماهیچه ها شده و می تواند مدت زمان فعالیت آنها را افزایش داده  و فرد اُفت انرژی را به هنگام ارگاسم در رابطه ی بعدی تجربه نخواهد کرد.

 

سیب زمینی شیرین

میزان بالای پتاسیم به درمان فشارخون بالا که می تواند موجب اختلال در چرخه گردش خون شود،کمک فراوانی می کند. پمپاژ خون به صورت مطلوب به تمام قسمت های بدن از اهمیت بالایی برخوردار است و بهتر است نسبت به مصرف فیبر، ویتامینC،   E   ،فولت، بتاکاروتن و آهن دقت کنید.

 

بادام

روی، سلنیوم و ویتامین E بر سلامت جنسی و سیستم باروری بسیار موثر هستند. سلینیوم برای نازایی و مواد غذایی حاوی روی برای هورمون های جنسی مردانه فوق العاده هستند.

تغذیه مناسب بعد از رابطه زناشویی

انجیر

انجیرها از اصلی ترین محرک های باروری هستند و به خانم ها به آزاد شدن هورمون های جنسی کمک می کنند.

 

دانه کنجد

دانه کنجد سرشار از روی که غذایی مقوی و موثر بر افزایش میزان اسپرم و هورمون تستسترون است، می باشد. با مصرف دانه کنجد ،مردان در رابطه جنسی دچار عملکرد بهتری خواهند بود.

 

هندوانه

هندوانه بیشتر از آب تشکیل شده است و مصرف آن برای افزایش میل جنسی بسیار توصیه می شود.

هندوانه شامل موادی است که همچون داروهای محرک بر رگ های خون تاثیرگذار است. ماده مغذی سیترولین  که بدن آن را به آرژنین تبدیل می کند در هندوانه موجود است .این آمینواسیدها به باز شدن رگ های خون کمک می کند .

 

میخک

میخک در درفرهنگ هندی برای تقویت میل جنسی زنان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

منبع : لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *